BUSREIS NAAR ROTTERDAM DINSDAG 21 MEI

21 mei 2024 t/m 21 mei 2024

Geupload door afdeling Tilburg

Op dinsdag 21 mei staat weer een busreis gepland. Deze keer naar Rotterdam. We bezoeken voor de middag het Arboretum Trompenburg en na de lunch gaan we naar De Dakakker. Op beide plaatsen wordt een rondleiding verzorgd. Het dagprogramma met de tijden bij benadering:
Om 9.00 uur vertrek vanaf Stappegoor, aankomst Rotterdam 10.15 uur. Daarna koffie met gebak.
We beginnen met een rondleiding in groepen van 12 personen. U kunt ook op eigen gelegenheid rondlopen en rondneuzen natuurlijk. Belangstelling voor de rondleiding wel bij aanmelding doorgeven!
Rond 13.00 uur lunch in restaurant Trompenburg. Dieetwensen bij aanmelding doorgeven.
Rond 14.00 vertrek naar De Dakakker. Rondleiding (45 minuten) in twee groepen.
Voor zover bekend kunt u hier niet zelfstandig rondlopen. Er kan maar één groep tegelijk ontvangen en rondgeleid worden. De andere groep kan dan een bezoek brengen aan het in de nabijheid gelegen dak van de Hofbogen. Informatie hierover krijgt u in de bus. Rond 17.30 uur (of misschien iets eerder) vertrekken we weer naar Tilburg.

Kosten:
Wij vragen een eigen bijdrage van onze leden van 28,00 p.p.
Komt u met een introducé dan betaalt u beiden 28,00. Niet-leden en meer dan een introducé betalen 65,00.
Inschrijven tot en met 30 april kan vanaf nu bij Ton van den Boom, per mail ajmvdboom(at)home.nl of via telefoonnummer 013 455 38 91. Er kunnen maximaal 50 personen mee. Let op: vol is vol. De aanmelding wordt definitief als de betaling van het vereiste bedrag binnen is. Betaling op rekeningnummer NL52 RABO 0151 2047 56 ter attentie van KMTP Tilburg onder vermelding van busreis 21 mei. Als er meer dan 50 aanmeldingen zijn, geldt de volgorde van betaling. We zullen werken met een wachtlijst bij over-inschrijving. Als er dan iemand af valt, is de eerstvolgende op de wachtlijst aan de beurt. Belangrijk: Trompenburg is gratis te bezoeken met een geldige Museumjaarkaart. Als u die bezit, wilt u dat dan ook meteen even doorgeven bij aanmelding. En dan natuurlijk die kaart ook meebrengen op 21 mei.

• Kosten
    • € 65,00