Wie jarig is, trakteert!

Deze week ontvingen alle afdelingsbesturen van Groei & Bloei een feestelijke verrassing in de vorm van een doosje bonbons met jubileumlogo. Zoals voorzitter Frank Naber in de brief zei: mede dankzij de inspanningen van de afdelingsbestuurders en alle andere vrijwilligers is Groei & Bloei uitgegroeid tot de grootste tuincommunity van Nederland en Vlaanderen!

Wie jarig is, trakteert!

Tekst begeleidende brief:
'Onze mooie vereniging bestaat dit jaar 150 jaar en dat vieren we heel graag samen met jullie! Als bestuur zorgen jullie er ieder jaar weer voor dat er leuke en interessante groene activiteiten bij jullie in de buurt georganiseerd worden. Mede dankzij jullie inspanningen is Groei & Bloei uitgegroeid tot de grootste tuincommunity van Nederland en Vlaanderen!
Anderhalve eeuw geleden vond de oprichtingsvergadering plaats. In december 1872 riep D. J. Coster, arts en apotheker uit Amsterdam én hoofdredacteur van het tijdschrift ‘De Gids in het Plantenrijk, Tijdschrift voor Tuinbouw en Plantkunde’, sympathisanten op om een heuse vereniging te vormen voor tuinen en tuinieren. Nu, 150 jaar later staat er een mooie tuinvereniging met 120 afdelingen, 28.000 leden en een eigen tijdschrift.
Nu we ook weer fysiek bij elkaar mogen komen, hebben wij iets lekkers voor jullie eerste live bestuursvergadering. Zet samen met je collega-bestuurders lekker je tanden in het jubileumlogo en gebruik de online versie in alle uitingen van je afdeling. Samen maken we er mooi feestje van!'

Frank Naber
Voorzitter KMTP/Groei & Bloei

Geniet ervan!!

Bekijk hier de jubileum animatie

Wie jarig is, trakteert! Afdeling Utrecht en Walcheren op de foto met de bonbons!

Meer in deze categorie