Bloemschikken 20 september

Bloemschikken/Septemberschikking

De derde bloemschikavond dinsdag 20 september op de Stadskwekerij, aanvang om 20.00 uur. Het wordt de inhaalavond van docent Elbert Sterk, collega van Ingeborg Kempenaar, woonachtig in Houten. Hij is al meer dan 40 jaar actief in het wereldje van bloem, groen en styling en geeft ook al jarenlang les. Met zijn eigen bedrijf verzorgt hij voor vele bedrijven de uitstraling naar buiten. Altijd werkt hij hierbij met bloemen en groenmateriaal want zijn grote passie blijft: het neerzetten van een sfeer, mensen kunnen raken.

Zijn stijl omschrijft hijzelf als natuurlijk, soms wat sober en eenvoudig. Laat de bloem je maar leiden. Dit keer gaan we een schaalschikking maken. We maken gebruik van oasis en laten ons leiden door het materiaal.

Aanmelden vóór 10 september bij Astrid Démétriadis:

ademetriadis@hotmail.com

Kosten: 27,50 p.p. voor leden,

niet-leden 32,50.

Graag overmaken naar ING rek.

NL 42 INGB 0003428311 t.n.v KMPT afd. Den Haag o.v.v. Bloemschikken Elbert Sterk.

Meenemen ,scherp mesje, snoeischaar en schaal van ca 30 cm .

Er is een maximum aantal deelnemers, dus meld je snel aan.

• Locatie
    • Stadskwekerij