Dagexcursie Floriade 2022

Eens in de tien jaar komen alle groene grootheden bijeen gedurende deze wereldtuinbouw tentoonstelling. Van over de hele wereld verzamelen zich experts die groene oplossingen presenteren die onze steden leuker, mooier en duurzamer maken. Verwezen wordt ook naar ons artikeltje in het vorige info.blad. Wij willen deze Floriade Expo bezoeken met een mooie dagexcursie op za. 20 augustus a.s.. U kunt zich hiervoor opgeven door onderstaande aanmeldstrook in te vullen en op te sturen of uw gegevens mailen naar ingrid.

Programma:

Vertrek Asten: 8.00 uur

Vertrek Someren: 8.15 uur

Koffie in Beesd, Floriade Almere, Diner in Zeeland.

Aankomst Someren 21.00 uur

Aankomst Asten 21.15 uur

De kosten voor deze dag zijn voor leden Gr&Bl 85,-- en voor niet-leden 90,--.

Aanmelden vóór 15 juni a.s. i.v.m. aanvraag kaartjes Floriade.

Opgave/deelname in volgorde van binnenkomst. Inbegrepen: busreis, koffie, entreekosten en een afscheidsdiner.

Opgave dagexcursie Floriade za.20 aug

Naam: Adres: ...

Woonplaats tel: .

Totaal aantal personen waarvan personen geen lid.

Opgave/deelname in volgorde van binnenkomst. Inbegrepen: busreis, koffie en gebak, entreekosten en een afscheidsdiner bij Ingrid Peters, Wolfsberg 63 5721 HS Asten

E: m.peters17@Chello.nl of T: 0493-691563

• Kosten lid