Demo hoe maak en vul ik een bloembollenmand

7 december 2022 t/m 7 december 2022

Geupload door afdeling Goes

Beste leden en belangstellenden,

Zie voor deze activiteit, het maken en vullen van een bollenmand, de bijzonderheden hieronder.

DATUM: 7 december 2022. Start 19.30 uur.

KOSTEN: Groei & Bloei leden met maximaal 1 introduce betalen de genoemde bedragen afhankelijk van het pakket dat u bestelt. Niet leden betalen per pakket 2.50 extra.

Het juiste bedrag overmaken op bankrekening: NL95 RABO 0320 5457 09 o.v.v. Workshop Bloembollenmand.

OPGEVEN: Voor 21 november a.s. bij Jan Hendrix, email jhendrix@zeelandnet.nl of 06-4243 5090 met vermelding welk pakket voor de workshop u wilt bestellen.

Vorig jaar kon iedereen van de afdeling Brabantse Wal die zich opgegeven hadden voor de bollenmand deze niet zelf maken i.v.m. de lockdown en kregen ze de gevulde mand thuisbezorgd. Tijdens de ledenvergadering vonden veel leden het jammer dat ze nu nog niet weten hoe er een te maken. U bent nu in de gelegenheid om te zien hoe je de mand vult. Greet en Frans zullen een duidelijke uitleg geven en daarbij vele tips geven.

Helaas is het niet mogelijk om gelijk in de zaal daar de mand te maken maar u kunt wel een pakket bestellen om de mand thuis te maken. U zorgt dan alleen zelf thuis voor de potgrond.

Pakket A: de mand, benodigde bloembollen en viooltjes, kosten 25,00 Pakket B: benodigde bloembollen en viooltjes, kosten 17.50 Pakket C: benodigde bloembollen, kosten 15.=

__________________________________________________________________________________

Tijdens de voorbereiding was er ook de vraag, Ik wil geen bollenmand maken maar wel bloembollen bestellen, kan dat ook?

En dat kan dan ook, in de Bijlage vind u de lijst van bollen die u bij Cor van de Korput kunt bestellen. Niet zelf bestellen bij de groothandel. Emailadres van Cor is: cor@vandekorput.com

Het gaat per 100 bollen, maar misschien dat u dat samen met buren, vrienden of familie kunt delen.

LET OP de prijzen zijn exclusief 6% BTW. Bestellen voor 21 november.

Bedrag overmaken op bankrekening: NL95 RABO 0320 5457 09 t.n.v. KMTP Groei & Bloei, Goes o.v.v. Extra bloembollen.

Kortom een leerzame avond en in het voorjaar nog eens genieten van een prachtige mand. Wilt u geen pakket bestellen maar wel komen kijken, dan bent u ook van harte welkom.

Graag tot ziens bij deze activiteit.

Hartelijke groeten Greet & Frans Beijerling

• Locatie