Kerst-bloemenschik-workshop

14 december 2022 t/m 14 december 2022

Geupload door afdeling Liemers

De laatste maand van het jaar zit er weer aan te komen. Gezelligheid en warmte willen we graag naar binnen halen met de feestdagen. Daarom organiseert Groei & Bloei Liemers op woensdag 14 december a.s. een Kerstworkshop.

Tijdens deze workshop ga jij zelf een gezellig stuk voor op tafel maken onder begeleiding van twee docenten. Ervaring is dus niet nodig.

Je hoeft hiervoor niks mee te nemen. Hooguit een grote tas of doos om je bloemstuk mee naar huis te nemen.

De cursus wordt gehouden in Verenigingsgebouw 'Ons Huis', Dokter Honigstraat 3 in 6901 AP Zevenaar en start om 19.30 uur.

De prijzen voor de workshop zijn 32,50 voor leden van G&B en 37,50 voor niet-leden.

Heeft u vragen of wilt u zich graag aanmelden kan dat via groeienbloei.liemersbloem@outlook.com

• Locatie
    • Ons Huis