Kerstdemonstratie Lily Beelen

13 december 2022 t/m 13 december 2022

Geupload door afdeling Liemers

Net als drie jaar geleden heeft Groei en Bloei Liemers, Lily Beelen, masterflorist, uitgenodigd voor een kerstdemonstratie.

Op 13 december zal Lily tijdens een sfeervolle avond ter plekke een aantal bloemstukken voor ons maken. Deze bloemstukken worden aan het eind van de avond verloot onder de aanwezigen, die hiervoor lootjes kunnen kopen! Lily werkt als freelance bloemist, geeft demonstaties en workshop in binnen- & buitenland voor amateurs en professionals en geeft gast cursussen op scholen. Creëert designs voor speciale gelegenheden. En schrijft voor vakbladen zoals bijvoorbeeld voor Groei & Bloei! Lily is sinds 2017 Floralfundamental Ambassador, wat inhoudt dat zij een schakel is tussen de kweker, groothandel, bloemist en student. En hierin werk verricht om de banden soepeler te laten verlopen.

De avond wordt gehouden in zalencentrum Staring, Grietakkers 3 te Zevenaar en start in verband met de lengte van de avond om 19.30 uur.

Het leuke hieraan is dat alle gemaakte kerstarrangementen worden verloot! Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een sfeervolle avond. Wij nodigen u van harte hier vooruit. Kom genieten van een winterse kerstvolle sfeer.De kosten van deze avond zijn: 5 voor leden en 7,50 voor niet-leden.

• Locatie
    • Zaal Staring, Zevenaar