Uitslag Voortuinkeuringen 5 oktober

Ledenbijeenkomst

Uitslag voortuinkeuringen.

Op woensdag 5 oktober om 20.00 uur zullen eindelijk weer prijzen kunnen worden uitgereikt van de voortuinkeuringen van dit jaar. We zijn daarvoor te gast in de grote zaal van zorgcentrum Duinhage, De Savornin Lohmanlaan 202 in Den Haag. Door 13 wijken, verdeeld over Den Haag en Rijswijk, zijn de keurders op pad gegaan en het resultaat laten wijdie avond zien. Helaas werkt corona nog wel door, want we mogen slechts 50 gasten ontvangen.

Voor de pauze zullen de hoofdprijzen worden uitgereikt.

Daarna zal Bert Griffioen, vermaard plantenkweker, ons vertellen over beplanting van rotondes en perken in Den Haag

Na de pauze volgt de uitreiking van de verschillende wijkprijzen. Alle prijswinnaars krijgen tijdig bericht. De keurders en de sponsors ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Ook de andere leden zijn van harte welkom op volgorde van aanmelding op info@denhaag.groei.nl.

Ook dit jaar zijn er v.a. 19.30 uur en in de pauze bijzondere bloembollen te koop.

Duinhage is per openbaar vervoer te bereiken met Randstadlijn 3 en de buslijnen 23 en 24.

• Locatie
    • Grote zaal van zorgcentrum “Duinhage”,