Groei&Bloei Tijdschrift

Nu in het maartnummer nummer

Nieuwe rubriek: klein maar fijn

• Alle beestjes helpen
  • Bij de vereniging; bloemschikken in Leende
  • Kleine tuin als insectenparadijs
  • Epimedium uit de schaduw
  • Hoe snoei je Eucalyptus?
  • 8 beste planten voor je dakterras
  • Hoge planten zaaien
  • En nog veel meer mooie artikelen!

Het maartnummer ligt nu in de winkel! Bestel 'm online of
>>> Klik hier voor verkoopadressen

Het aprilnummer verschijnt op 12 maart 2024.

Tijdschrift

Wil jij alles weten over snoeien, kweken en zaaien?

Heb je zin om je tuin om te toveren tot een bloemen- en plantenparadijs met zoemende bijen en kleurige vlinders en ontmoet je graag andere tuiniers?

Word lid Iemand cadeau doen

Waarom Groei & Bloei

Groei & Bloei is de leukste groenvereniging én het grootste tuintijdschrift van Nederland. Word lid en krijg toegang tot onze vereniging met cursussen, workshops en tuinexcursies. Je krijgt natuurlijk ook 10 keer per jaar ons superinteressante tijdschrift op de deurmat!

• 10x het tuintijdschrift Groei & Bloei
  • Meedoen met leuke & leerzame groene activiteiten bij een Groei & Bloei afdeling bij jou in de buurt
  • Gratis digitale versie
  • Gratis groenadvies
  • Gratis archief

Specials en losse nummers kopen

Specials

Volop inspiratie en praktische info om direct mee aan de slag te gaan! Bekijk onze specials over moestuinieren, natuurlijk tuinieren, budgettuinieren en meer. Prijs: € 9,95 + 2,50 verzendkosten.

Naar de specials

2 voor € 7,50

Maak kennis met de vele voordelen van Groei & Bloei en geniet van twee recente nummers. Stopt automatisch.

Bestel

Los nummer

Je kunt Groei & Bloei ook los kopen. Ga naar de winkel voor het laatste nummer of bestel in onze webshop. Daar kun je ook vorige nummers bestellen. Prijs: € 7,95 + 2,50 verzendkosten.

Bestel