Ladies Night in Berkel en Rodenwijs

G&B Bloei Lansingerland

Op woensdag 14 juni, midden in de Nationale Tuinweekm organiseert Groei & Bloei Lansingerland een Ladies Nigh in Berkel en Rodenrijs. Inloop vanaf 19.00 uur - start 19.30 uur. .

Je kunt meedoen aan drie miniworkshops. Een daarvan is zoals altijd bloemschikken. Ook gaan we een “kokedama” maken. Henny Bontenbal is bereid gevonden de derde workshop “puur natuur hapjes” te vullen met uitleg hoe maak je lekkere hapjes van eetbare bloemen. Uiteraard wordt dit alles direct opgegeten.Na gedane arbeid is het altijd leuk om met zijn allen een drankje te nemen en bij te praten.

Locatie: De kas van Ruud en Agnes Hogervorst aan de A.H. Verweijweg 26, hoek Abraham Molenaarweg te Berkel en Rodenrijs. Het saximum aantal deelnemers is 30 personen. Je inschrijving is geldig na betaling van € 15 voor leden en € 18 als je geen lid bent, op rekening NL68 RABO 0307 4300 49 t.n.v. KMTP/Groei & Bloei afd. Lansingerland In de pauze en na afloop is het mogelijk om mooie fuchsiaplanten te kopen van Ruud Hogervorst. Aanmelden via [email protected] of via 010-5117016.

• Datum

14 juni