5 november 2023: ZNK Bloemschikken in Someren - Heide

Heb jij zin in een creatieve uitdaging tijdens ZNK bloemschikken op 5 november 2023? Ook dit jaar dagen we jullie uit om de grenzen van bloemschikken te verleggen en unieke creaties te maken. Laat je creatief uitdagen ... Voor studenten, amateurs en professionals!

Contrast, spanning en sensatie

We moedigen je aan om traditionele technieken te combineren met innovatieve ideeën om zo arrangementen te creëren die de schoonheid van bloemen op een geheel nieuwe manier presenteren. Laat je uitdagen door één van onderstaande 2 thema’s:

• Contrast
  • Spanning en Sensatie

Jij mag het thema kiezen!

Kijken we naar het thema Spanning & Sensatie: Als we de woorden los van elkaar analyseren, kun je bij spanning denken aan: opwinding of strakheid. Denk ook eens aan (ge)spannen, terwijl je bij Sensatie zou kunnen denken aan een zintuiglijke gewaarwording ... Kun jij hier creatief mee aan de slag en dit vertalen naar een thema-arrangement? Geef je dan snel op en mail voor Interesse in deelname naar: znkbloemschikken@gmail.com

5 november 2023
Gemeenschapshuis De Bunt
Graathof 9
Someren-Heide
Bezoekers welkom van 11.00 tot 17.00 uur

Introductie, de opstap klasse naar de wedstrijd

Nog nooit deelgenomen aan een kampioenschap? Doe mee met de workshop voor de introductieklasse en maak een prachtige creatie! Naast de wedstrijd bieden we voor bloemschikliefhebbers de introductie klasse aan. Hierbij leer je een nieuwe techniek aan in een workshop en daarna krijg je een verrassingsopdracht waarbij deze techniek centraal staat. De jury geeft tops en tips zodat leren centraal staat. ook hier geldt: mail voor info naar: znkbloemschikken@gmail.com.

Kijk ook op Facebook - Instagram - www.bloemschikken.groei.nl - YouTube

Meer in deze categorie