Maak jij de perfecte foto voor de G&B agenda 2025?

Net als voorgaande jaren zijn we op zoek naar schitterende tuinfoto’s. Door jou genomen. Het doel: de allermooiste agenda tot nu toe maken. Grijp nu je kans en stuur in. Komt jouw foto erin, dan krijg je als beloning een agenda cadeau.

Alle seizoenen

We zijn op zoek naar overzichtsfoto’s en detailfoto’s. Zowel staand als liggend. En niet alleen foto’s van tuinen in voorjaar en zomer. We willen ook foto’s van tuinen in herfst- en winterkleding. Dus heb je afgelopen jaar regelmatig met jouw camera of smartphone door de tuin gewandeld en heb je mooie beelden geschoten? Mail ze dan naar ons. Let op: doe het vóór 1 juni en stuur maximaal twee foto's.

Lees wel eerst alle voorwaarden hieronder. Doe dat goed, neem er de tijd voor en mail dan pas jouw perfecte tuinplaatjes naar lezersoproep@groei.nl. We kijken uit naar jouw inzending! Succes!

Wedstrijdvoorwaarden G&B agenda

1. Iedere deelnemer kan maximaal twee foto’s insturen.
  2. We willen graag overzichts- en detailfoto’s. Zowel staand als liggend. En niet alleen beelden van tuinen in voorjaar en zomer. Ook graag van tuinen in herfst- en winterkleding.
  3. Stuur je foto’s in voor 1 juni 2024.
  4. Stuur de foto als jpeg-bestand naar lezersoproep@groei.nl o.v.v. fotowedstrijd agenda 2025.
  5. Vermeld naam en adres in de mail en eventueel de naam die je de foto hebt gegeven.
  6. Zorg dat het bestand maximaal 8 MB groot is en minimaal 1 MB. Zijn de bestanden te groot, verstuur ze dan via wetransfer.com
  7. De foto mag bewerkt worden: uitsnede maken, beetje retoucheren en verscherpen, kleur en contrast verbeteren. Een onderdeel uit de foto verwijderen of onderdelen inmonteren is niet toegestaan.
  8. Zorg dat de rechten van de foto bij jou liggen.
  9. De redactie van Groei & Bloei zal uit alle inzendingen de winnaars kiezen.
  10. De winnende foto’s worden gepubliceerd in de Groei & Bloei agenda 2025 met naamsvermelding van de fotograaf.
  11. De winnaars krijgen bericht. De agenda komt eind augustus uit.
  12. Elke winnaar krijgt 1 exemplaar van de agenda.
  13. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
  14. Groei & Bloei mag de foto’s voor communicatiedoeleinden gebruiken, rechtenvrij en zonder naamsvermelding. Zie ook punt 10, in de agenda komt naamsvermelding.

Meer in deze categorie