Win het boek Verloren Tuinen van Heligan

Maak nu kans op een gratis exemplaar van het boek De Verloren Tuinen van Heligan door Inez Corbi. We mogen vijf boeken weggegeven!

Wil je kans maken op dit boek? Laat hieronder je gegevens achter! De winnaars krijgen bericht. De actie loopt t/m 7 augustus 2024.

Botanische tuin

De Verloren Tuinen van Heligan maakten in de 16e eeuw deel uit van landgoed Heligan en vormen nu een populaire botanische tuin in het Verenigd Koninkrijk. Je kunt deze bezoeken, maar wie dichterbij wil wegdromen duikt dit boek in. Tuinen van Heligan gaat over de Londense Lexi die een tentoonstelling voorbereidt om het jubileum van de tuinen te vieren. Met haar collega Ben onderzoekt ze het verleden van het landgoed. Ze ontdekken het mysterieuze verhaal van een man die ruim tweehonderd jaar geleden Heligan moest verlaten.

Tuinen van Heligan, Inez Corbi. A.W. Bruna Uitgevers, ISBN 9789400515994. Prijs € 22,99.

Meer in deze categorie