Low-budget kerstworkshop

12 december 2022 t/m 12 december 2022

Geupload door afdeling Nijkerk/Hoevelaken

Op maandagavond 12 december 19:30 uur - 21:30/22:00 uur is iedereen van harte welkom om onder leiding van Alma Slager een kerststukje te komen maken. Het is een low-budget avond omdat de deelnemers zelf de alle materialen zoals schalen, mandjes, bakjes, kaarsen, kerstballen, kerstbloemen zoals kerststerretje, cyclaampje, hyacintjes etc, etc. en benodigdheden zoals kniptang, mes, schaar, krammetjes, bindtouw, lijmpistool met patronen, doos voor transport van huis mee nemen.

De vereniging zorgt voor groen zoals bv. kerstboomtakken, conifeer, taxus, skimmia, (bonte) hulst, sierappeltjes en de oase waar alle takken ingestoken kunnen worden.

Vind je het lastig om zelf een kerststukje te maken? Geen probleem; Alma maakt een voorbeeld kerststuk zodat je dit een beetje na kunt maken of wellicht geeft het je inspiratie.

Kosten leden : 6,-, koffie/thee en koekje : 1,-

Kosten gasten: 7,50, koffie/thee en koekje : 1,-