Verrassende Paasdemonstratie Hanneke Frankema

3 april 2023 t/m 3 april 2023

Geupload door afdeling Zwolle

Demonstratie bloemschikken door deze bloemschikker van internationale faam.

Als jongste ooit behaalde Hanneke Frankema enkele jaren geleden het vakdiploma meesterbinder. In 2018 werd zij Nederlands kampioen en afgelopen augustus werd zij Europees kampioen bloemschikken. Op deze demo avond zal Hanneke 8 -9 bloemstukken maken. Deze worden aan het eind van de avond verloot.

Belangstellenden die de avond ook mee willen maken maar geen lid zijn van Groei & Bloei afdeling Zwolle, kunnen zich aanmelden door betaling van 10,- per persoon op banknummer NL49 INGB 0005 3257 96 t.n.v. KMTP afd. Zwolle onder vermelding van uw mailadres. Mocht het totale aantal personen, dat kan worden toegelaten, zijn bereikt dan wordt de mogelijkheid voor aanmelding gesloten
Alle leden van onze afdeling hebben persoonlijk een uitnodiging gekregen. Zij konden zich per mail aanmelden per mail jan.linssen1950@gmail.com (tot 15 maart 2023).

Tijdens de avond kunnen aanwezigen loten kopen waarmee zijn een van de gemaakte bloemstukken kunnen winnen.
Aankoop van loten kan alleen met contant geld.

• Locatie
    • Ontmoetingscentrum Het Anker