Groei&Bloei TERUGKEER

Paul meldt de terugkeer van Koes en Co. Groei en Bloei kan de terugkeer van Wiel Corpeleijn in het ledenbestand melden. Dus niet alleen het wel en wee van Pauls eendenfamilie i.o. is in de toekomst te lezen en te zien, ook weer de belevenissen in Eindelooshaof. Tot het wee hier hoorde ruim een jaar geleden het moeten afscheid nemen van onze poes Belke, die in het verleden geregeld optrad in de logjes. De foto is een dag vóór haar heengaan genomen. Tot het wel hoorde de komst van een twee jonge poesjes enkele maanden later. Ze kregen de namen Sjpatje en Sjpetter, zus en broer en pasten nog samen knus in één mandje. Inmiddels zijn het al bijna volwassenen die samen al een ruime stoel vullen. Dit log heb ik nog "klandestien" met de oude inloggegevens kunnen maken. Binnenkort dus weer officieel met meer Eindelooshaofse informatie.

Reacties (6)